Nog een week in Nederland - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Daisy Neve - WaarBenJij.nu Nog een week in Nederland - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Daisy Neve - WaarBenJij.nu

Nog een week in Nederland

Door: Daisy

Blijf op de hoogte en volg Daisy

03 Februari 2014 | Nederland, Tilburg

Hoi iedereen,

Voor degene die mij willen volgen, komt hier alvast het eerste verslag. Dit verslag typ ik nu nog in Tilburg. Over een week en één dag, zit ik in het vliegtuig richting Tanzania. Ik ben heel benieuwd wat ik daar allemaal tegen zal komen! Het zal voor mij een hele mooie ervaring zijn die ik niet snel zal vergeten.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat de tijd vliegt. Meer dan een half jaar geleden ben ik begonnen met kijken naar de voorlichtingen voor buitenland stages. En al snel was mijn keuze gemaakt. Het zou Tanzania worden. Volgens vele een unieke kans, die ik zeker moet aangrijpen! En dat doe ik ook.
Sinds dat ik deze beslissing gemaakt heb, is de tijd gevlogen. Ik heb een leuke en spannende minor achter de rug, waarbij ik veel geleerd heb. Daarnaast heb ik veel dingen tijdens mijn minor moeten regelen, zoals injecties, verblijfplaats in Moshi (het stadje waar ik zometeen zit) en alles wat erbij komt kijken. En nu is het nog een week voordat ik vertrek. Een drukke week nog wel, want afscheid van iedereen nemen hoort er nu eenmaal ook bij.

Vorige week heb ik al een gezellig etentje gehad met mijn lieve vriendinnen en mijn lieve vriend. Hierbij heb ik leuke cadeautjes gekregen! Die zullen ook zeker meegaan naar Tanzania. En afgelopen weekend zijn we met het gezin uiteten geweest voordat ik ga vliegen. Ook dit was een heel gezellig etentje.

Dit was het voor nu. Er zullen vast uitgebreide verslagen komen wanneer ik daadwerkelijk in Tanzania zit! Jullie zullen dan alleen even moeten wachten tot het moment dat ik internet heb. Maar dat zal zo snel mogelijk geregeld worden!

Liefs,
Daisy

  • 03 Februari 2014 - 14:12

    Lincey:

    De tijd vliegt he... Ik wens je alvast een geweldige en onvergetelijke tijd daar in Tanzania! We houden contact vanuit het buitenland ;)
    X

  • 03 Februari 2014 - 14:59

    Marjo Vander Varst :

    Hai Daisy,

    Wat leuk dat we op deze manier kunnen lezen wat je allemaal gaat meemaken. Ik wens je alvast heel veel succes en ben heel benieuwd naar de volgende reisverslagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daisy

Hallo, Ik ben een derdejaarspedagogiekstudent in Tilburg. Voor mijn opleiding heb ik de mooie kans gekregen om een half jaar naar het buitenland te gaan. Deze kans grijp ik met beide handen aan! Ik ben 23 jaar oud en kom oorspronkelijk uit Zeeland. Op 11 februari vlieg ik voor een half jaar naar Tanzania! Voor de personen die mij willen volgen wanneer ik in het buitenland zit, kunnen mensen deze site in de gaten houden. Ik wil jullie alvast veel leesplezier wensen! Groetjes!

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 17391

Voorgaande reizen:

11 Februari 2014 - 31 Juli 2014

Buitenland stage

Landen bezocht: